Juridikskolan hjälp advokat vårdnad lvu brottmål.jpeg

Juridikskolan

Juridikskolan är en plattform som strävar efter att göra juridiken mer tillgänglig för allmänheten. Vi tror på att kunskap är makt och att alla har rätt att förstå sin rättsliga situation och sina rättigheter. Därför tillhandahåller vi allmänbildande utbildning inom juridik, med fokus på att göra det enkelt och tillgängligt för alla att lära sig och förstå juridiken.

​

Vi har ett brett utbud av utbildningsmaterial, från introduktion till mer avancerade ämnen. Våra kurser är utformade för att vara pedagogiska och lättförståeliga, med en stark inriktning på praktisk tillämpning. Vi strävar efter att göra Juridikskolan interaktiv och engagerande, så att du kan lära dig på dina egna villkor och på ett sätt som passar dig.

​

Med över 100 000 aktiva följare på sociala medier är Juridikskolan en respekterad plattform för juridisk utbildning. Vi är stolta över att ha en så stor följarskara, och vi ser det som ett tecken på att allmänheten är intresserade av juridik. Vi är dedikerade till att fortsätta leverera högkvalitativ och tillgänglig utbildning inom juridik till så många människor som möjligt.

​

Välkommen till Juridikskolan - din plattform för juridisk utbildning.

• TikTok